Indiferent de etapa in care te afli in cadrul carierei tale in vanzari, cauti mereu sa-ti imbunatatesti performantele. Doar asa poti sa te mentii in top. Caci oricarui agent i s-a intamplat cel putin o data o situatie in care clientul refuza sa cumpere sau acesta nu este multumit de ceea ce a cumparat.
Trainingul de Vanzari II este adresat agentului de vanzari orientat pe client, celui care vrea sa minimalizeze situatiile de pierdere prin aplicarea unei strategii de identificare a nevoilor clientului si de particularizare a ofertei de produse si servicii in functie de acestea.
Este agentul de vanzare care aduce plusvaloare in relatia sa cu clientul si vinde beneficii. Este acela care urmareste situatiile de castig reciproc, deopotriva al agentului si al clientului.
In acest sens, cursul de Vanzari II este orientat pe dezvoltarea abilitatii agentilor de vanzari de a trata cu diverse tipologii de clienti si de a aborda strategii de negociere eficiente.